Client:Ovidiu Portariuc, PSD, primar Botosani
Date:February 07, 2013

Ovidiu Portariuc „Neamtul” – noul primar al Botosaniului (2012)

Strategia de pozitionare a fost construita pentru un candidat aproape necunoscut cu 3 luni inainte de alegeri, plecand de la trasaturile personale si de la popularitatea USL. Miza era construirea unei alternative credibile, bazate pe „seriozitate”, fata de primarul de succes al PDL, Catalin Flutur.

Ce am facut:
- Cecetare de piata si pozitionarea candidatului: “Ovidiu Portariuc Neamtul!” si “Planul pentru Botosani”
- Construirea identitatii publice
- Consiliere pentru organizarea staffului de campanie
- Dezvoltare de mesaje
- Monitorizarea si urmarirea agendei publice
- Dezvoltarea de materiale publicitare (print, audio, video)
- Consiliere pentru strategia de campanie

Agentia de Rating Politic a oferit o viziune clara despre cum pot fi castigate alegerile din Botosani in 2012 in fata unui primar care parea de neinvins. Modelul de campanie, cu o comunicare de multe ori neconventionala, a fost ajustat cu succes la un nivel redus de resurse. Strategia Agentiei bazata tot timpul pe un profil si pe mesaje pozitive mi-a permis sa castig increderea botosanenilor.

Ovidiu Portariuc, primar Botosani